دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران گفت:اموال و املاک شهرداری‌ها به طور کامل احصاء و در سایت یا سامانه‌ای ثبت شود و در اختیار شهردار قرار گیرد.

علی اکبر عالیشاه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران در حاشیه نخستین جلسه خود با شهردار ساری و شهرداران مناطق مرکز استان بر ضرورت خدمت رسانی صحیح به شهروندان تاکید کرد و گفت: ضرورت دارد اموال و املاک شهرداری‌ها به طور کامل احصاء و در سایت یا سامانه‌ای ثبت و در اختیار شهردار قرار گیرد. 

او با اشاره به این مطلب که هماهنگی، همدلی و هم افزایی خوبی بین مجموعه دادستانی و شهرداری ساری و شهرداران مناطق بوجود آمده است، افزود: ارائه بهتر خدمات شهرداری به مردم، منوط به هم افزایی از سوی دستگاه‌های خدمات رسان و معاونت عمرانی استانداری و عمل به صورتجلسه‌ها و توافقات فیمابین است. 

عالیشاه با بیان اینکه متن صورتجلسه‌ها و توافقات در حکم سند لازم الاجراست و باید انجام شود، گفت: برخی از پروژه‌ها علیرغم کامل نبودن و فراهم نشدن امکانات کامل، مورد بهره برداری و افتتاح قرار گرفته و همین امر موجب بروز مشکلات متعدد برای شهرداری شده است.

او همچنین صدور سند تفکیکی برای املاک اشخاص بدون استعلام از شهرداری را از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه ذکر کرد و افزود: برخی سند‌ها در شرایطی صادر می‌شود که تفکیک براساس ضوابط شهرسازی انجام نشده و شایسته است این مساله با هماهنگی لازم با اداره کل ثبت اسناد و املاک استان مدیریت شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندان گفت: از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه موضوع مطالبات تامین اجتماعی از شهرداری است که از سنوات بسیار قبل وجود داشته و منتهی به بدهی بسیاری شده و در حال حاضر شهرداری در پرداخت آن با مشکلات مواجه است.

عالیشاه افزود: ان شاء الله با همدلی و هم افزایی همه دستگاه‌ها به شهرداری برای خدمات روزانه و مناسب به شهروندان کمک کنیم و از سوی دیگر شهرداری نیز به تعهدات خود به پیمانکاران و دستگاه‌های متولی پاسخگو باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار