رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقانی که خودروی خود را در محل سرقت جا گذاشته و مجبور به فرار با پای پیاده شدند، خبر داد.

سرهنگ امین الله بیرانوند رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: مدتی پیش در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، یک مورد سرقت نافرجام از منزلی به پلیس گزارش شد که درپی آن ماموران در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. 

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: در بررسی‌ها مشخص شد که چند نفر برای سرقت وارد یک خانه شده بودند، اما همسایه این واحد، متوجه حضور سارقان شده و با پلیس تماس گرفته بود. به همین دلیل نیز سارقان متوجه لو رفتن خود شده و سریعا از محل فرار کردند. 

بیرانوند گفت: همکاران من در صحنه حدس زدند که ممکن است سارقان فرصت فرار با وسیله نقلیه خود را پیدا نکرده باشند به همین دلیل پلاک تمام خودرو‌های آن کوچه را بررسی کردند و مشخص شد پلاک یک خودروی پژو ۲۰۷، به یک خودروی فیدلیتی تعلق دارد و عمدا روی خودروی دیگری نصب شده است. به همین دلیل در بررسی‌های بیشتر محرز شد که پلاک اصلی این خودرو، متعلق به یک سارق سابقه دار منزل است.

وی افزود: به همین طریق، صاحب خودرو سریعا شناسایی و دستگیر شد. این متهم در بازجویی‌ها دو تن از همدستان سارق خود را لو داد و به ۱۵ فقره سرقت از منزل اعتراف کرد. دو همدست دیگر این سارق نیز در عملیات‌های جداگانه دستگیر شده و در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: در بازرسی از خانه این سارقان، چندین اموال سرقتی شامل سکه‌های طلا، ساعت و ... به همراه چند کلاه، دستکش و اموال تخریب در منازل که از آنها برای ارتکاب سرقت استفاده شده بود، نیز کشف و ضبط شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار