رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران از انهدام باند سارقان به عنف در ورامین خبر داد و گفت: در این عملیات دو فرد زورگیر و یک مالخر اموال مسروقه دستگیر شدند.

سرهنگ کارآگاه حسین یار احمدی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران از انهدام باند سارقان به عنف در ورامین خبر داد و اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره زورگیری و سرقت به عنف با سلاح سرد توسط ۲ نفر راکب جوان با موتورسیکلت پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با بازبینی دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت و با اشراف اطلاعاتی متهمان را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی ضربتی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری ۲ نفر سارق زورگیر تعدادی اموال مسروقه را کشف کردند.

یاراحمدی بیان کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۳ فقره سرقت به عنف اعتراف که با راهنمایی آنان مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر شکات شناسایی و اموال سرقتی تحویل آنان شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: با توجه به معرفی متهمان به دستگاه قضائی و اعزام به زندان، مجرمان، سارقان و افرادی که به اشکال مختلف باعث ناامنی و سلب آسایش عمومی می‌شوند بدانند تحرکات آنان به صورت شبانه روزی رصد می‌شود و مطمئن باشند دیر یا زود سایه سنگین مأموران پلیس را بر سر خود احساس خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار