سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: فکر می‌کردم یک طلا و نقره در تپانچه و یک مدال هم در تپانچه بادی آقایان در پارالمپیک بگیریم.

 حسین امیری، سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی در پایان رقابت نمایندگان کشورمان در این رشته در پارالمپیک پاریس که با کسب یک مدال طلا توسط ساره جوانمردی همراه بود، اظهار داشت: ما برای بیشتر از این آمده بودیم. تمرینات خیلی خوبی داشتیم و کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و توان‌یابان نیز زحمات زیادی کشیدند و همه توان خود را به کار بستند.

وی افزود: در خصوص سلاح‌ها باید عنوان کنم که ما به هر حال با تحریم مواجه هستیم. با این وجود در آخرین اردو بهترین فشنگ هم تهیه شد. نمی‌توانم بگویم که نتیجه در پاریس خیلی مرتبط با امکانات بوده است، اما بی‌تاثیر نیستند و البته شانس هم دخیل است.

امیری عنوان کرد: در تپانچه بانوان فکر می‌کردیم دو مدال می‌گیریم. متاسفانه نسرین شاهی دیسکالیفه شد و من هنوز هم این موضوع را باور ندارم. اگر دو مدال در تپانچه گرفته بودیم، قطعا ساره جوانمردی امروز روحیه بهتری داشت. ساره کار بسیار بزرگی انجام داد. او چند ماه قبل رکورد جهان را شکست و در چنین شرایطی، رقابت بعد از آن سنگین است.

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: درخصوص بخش سه وضعیت، باید بگویم که این رشته مرتبط با تجهیزات است. تجهیزات در این ماده کامل نبود. کمیته پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و توان یابان هم تلاش زیادی کردند که امکانات کامل باشد. ما در نهایت یک اسلحه از بخش سالم‌ها گرفتیم، اما آن آپشن‌های اضافی مورد نظر را نداشتیم و این مسئله روی کیفیت کار شجاعی تاثیرگذار بود. در مجموع فکر می‌کردم یک طلا و نقره در تپانچه و یک مدال هم در تپانچه بادی آقایان بگیریم.

وی در پایان گفت: اینکه ما از دهکده ورزشکاران جدا بودیم، خیلی خوب بود، چون فشار کمتر بود و به لحاظ خواب و تغذیه و... شرایط خوبی داشتیم. اگر هم ضعیف بودیم، من مسئولیت را بر عهده می‌گیرم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار