وزیر راه و شهرسازی گفت: ارتقای کیفیت ناوگان و زیرساخت‌های حمل و نقل در بخش‌های مختلف، اولویت مهم دولت است.

فرزانه صادق در حاشیه نشست با انجمن‌های حمل و نقل در پایانه مسافربری امام رضا (ع) در جمع خبرنگاران گفت: تعامل و گفت و گوی مشترک با صنوف، بخش خصوصی و شرکت‌های حمل و نقل از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی است و در حوزه‌های مختلف جاده، ریل و هوایی باید تعامل بیشتری با بخش خصوصی وجود داشته باشد.

وی اضافه کرد: وزارت راه و شهرسازی برای خدمات رسانی بهتر باید با عموم مردم بیشتر وارد گفتگو شود، لذا گسترش تعامل با متخصصان و دست اندرکاران حوزه‌های مختلف راه از مهمترین رویکرد‌ها است.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در سفر امروز بازدید و پایش ناوگان و پایانه‌های جاده‌ای و نحوه ارائه سرویس توسط اتوبوس‌ها بررسی شد، چراکه در ۲ روز آینده شاهد خروج جمعیت زیادی از مشهد خواهیم بود.

صادق با بیان اینکه خوشبختانه کمبود اتوبوس برای بازگشت زائران نداریم، ادامه داد: در پایانه مسافربری رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل در تلاش هستند تا مشکلی برای بازگشت زائران پیش نیاید.

وی گفت: البته به گفته برخی از هموطنان نرخ بلیت در این ایام کمی افزایش داسته است، اما معطلی برای دریافت بلیت تاکنون گزارش نشده و همه تلاش‌ها برای ارائه بهترین خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) در حال انجام است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: امروز از فرودگاه مشهد نیز بازدید صورت گرفت، خوشبختانه کمبود بلیت وجود ندارد و پرواز‌ها به صورت مرتب انجام می‌شود.

صادق ادامه داد: امروز جلسه‌ای نیز با انجمن ها، بخشی از صنوف حمل و نقل و رانندگان برگزار شد که ادامه برگزاری اینگونه جلسات در حوزه‌های مختلف برای تصمیم‌گیری‌های نهایی در دستور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار