امبایه نیانگ مهاجم سنگالی گزینه مورد نظر سرخپوشان پایتخت برای تقویت خط حمله است.

تیم فوتبال پرسپولیس در ۳ بازی ابتدایی لیگ برتر فوتبال در خط حمله مشکلاتی داشته است و عیسی آل کثیر و علی علیپور نتوانستند برای سرخپوشان گل بزنند و انتظارات کادر فنی را برآورده کنند.  

برهمین اساس مدیریت باشگاه پرسپولیس به دنبال تقویت خط حمله تیم خود هست تا در لیگ نخبگان آسیا و لیگ برتر فوتبال مشکل گلزنی را تا حدودی حل کند. گفته می‌شود امبایه نیانگ مهاجم ۲۹ ساله سنگالی مدنظر سرخپوشان پایتخت برای تقویت خط حمله است.  

نیانگ در تیم‌های آث میلان، جنوا، تورینو، واتفورد و آدانا دمیر اسپور بازی کرده است.   با توجه به اینکه این بازیکن سابقه بازی در تیم الاهلی عربستان را دارد به  خاطر همین با جو و فضای فوتبال آسیا هم آشنا هست.   مهاجم سنگالی در ابتدای فصل گذشته در تیم امپولی بازی می‌کرد و گل‌هایی هم مقبال تیم ساسولو و فیو نتینا و رم به ثمر رسانده است.  

نیانگ در ۳۹۹ بازی، ۹۶ گل و ۳۶ پاس گل داده است. همچنین آما رفصل پیش این بازیکن در سری آ و سوپر لیگ ترکیه در ۳۴ بازی، ۱۴ گل و ۳ پاس گل داده است.  

البته درخواست مالی نیانگ بالا است و  باید دید که باشگاه پرسپولیس می‌تواند رضایت این بازیکن را برای پیوستن به سرخپوشان جلب کند یا نه!  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار