در تداوم پویش نیکوکاری کارکنان سازمان ثبت اسناد کشور، آیین اهدای لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان مناطق محروم کرمان برگزار شد.

بخشی از کمک‌های نقدی کارکنان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به موسسه نان و رزق بهشتی سازمان ثبت، صرف تامین کیف، کفش و لوازم‌التحریر دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار استان کرمان شد.

در آیینی با حضور مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان، رئیس اداره آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان محلی شهرستان جازموریان، لباس و لوازم‌التحریر تامین شده از محل کمک‌های نقدی کارکنان ثبت اسناد و املاک کشور به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در حاشیه این مراسم گفت: موسسه نان و رزق بهشتی از فروردین ماه امسال با تاکید رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مشارکت مسئولانه کارکنان و با هدف تلاش به منظور محرومیت‌زدایی آغاز بکار کرده است.


وی افزود: اولین گام موسسه نان و رزق بهشتی "پویش نذر نان" در مناطق محروم بود که به مرور و با کمک‌های خانواده بزرگ ثبت اسناد و املاک کشور دامنه فعالیت این موسسه گسترده‌تر شد.

سیدمهدی هاشمی اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس قرار داریم، بخشی از کمک‌های نقدی همکارانم در سراسر کشور صرف تامین کیف، کفش و نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار کشور شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر جامعه هدف موسسه نان و رزق بهشتی سازمان ثبت، مناطق کم‌برخوردار استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان است و در استان کرمان نیز تمرکز فعالیت‌های محرومیت‌زدایی، بر شهرستان جازموریان قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار