معاون اداره کل راهداری استان اردبیل گفت: ۶۳۰ هزار نفر مسافر از استان اردبیل در ۵ ماه گذشته جابجا شده است.

رضا شیرین‌زاده امروز در بازدید از شرکت‌های مسافربری شهرستان خلخال با بیان اینکه در ۵ ماه گذشته بیش از ۱۰۱ هزار صورت وضعیت صادر شده است، گفت: ۶۲ شرکت حمل ونقل مسافری در استان اردبیل فعالیت می‌کنند.
معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: از این تعداد حدود ۳۲۷ هزار نفر مسافر با وسیله نقلیه اتوبوس، حدود ۲۴۵ هزار نفر با وسیله نقلیه سواری و ۵۹ هزارنفر مسافر با وسیله نقلیه مینی بوس جابجا شده است.
به گفته او، در طرح جابجایی زائران حسینی باتلاش فعالان عرصه حمل و نقل و خادمان مردم در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل، بیش از ۱۱ هزار زائر عاشق کربلای معلی در قالب ۵۱۲ سفر جابجا شد و بیش از ۵۰۰ نفر زائر نیز در قالب ۱۶ سفر تاکنون جهت زیارت و حضور در صحن و سرای آسمانی امام رضا علیه‌اسلام عازم مشهد مقدس شده‌اند. 
شیرین‌زاده از فعالیت ۷ پایانه مسافربری در استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: هزار و ۲۳۱ ناوگان مسافر در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند. 
او خدمات رسانی ۲ هزار و ۲۴۰ راننده پرتلاش مسافری را یادآور شد و افزود: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت‌ها و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.