شهردار صدرا گفت: اجرای طرح روشنایی بلوار جانبازان و معابر سطح شهر صدرا با اعتباری بالغ بر پنجاه میلیارد ریال اجرا شد.

مجتبی پارسایی در نشست شهرداری صدرا گفت: با توجه به اهمیت روشنایی در شب، امسال بیش از ۵۰ میلیارد ریال هزینه خرید و نصب پایه چراغ روشنایی در معابر شهر صدرا شده است که به‌زودی بهره‌برداری کامل از این اقدامات انجام می‌شود.

او با بیان اینکه در همین راستا اجرای طرح روشنایی بلوار جانبازان و معابر سطح شهر صدرا اجرا شد، افزود: در ادامه نصب پایه چراغ روشنایی در بلوار‌ها و معابر سطح شهر، ۶۸۰۰ متر کابل خودنگهدار؛ ۱۴۰ عدد چراغ لاکپشتی ۳۰۰ LED وات گل نور؛ ۱۴۰ عدد چراغ لاکپشتی ۱۵۰وات؛ ۱۴۰ عدد لامپ ۱۵۰ وات بخار سدیم و تعداد ۲۸۰ براکت چراغ توسط شهرداری صدرا خریداری و توسط واحد تاسیسات اداره برق این شهر نصب شده است.

پارسایی هدف از اجرای این پروژه را زیباسازی و تأمین روشنایی معابر در شب عنوان کرد و گفت: این پروژه جهت رفاه حال شهروندان و زیباسازی منظر و چشم انداز شهری و همچنین تامین و حفظ امنیت شهروندان اجرا شده است تا شهروندان بتوانند از جلوه بصری زیبا و مطلوب سیمای شهر بهره‌مند شوند.

به گفته شهردار صدرا خرید و نصب پایه چراغ روشنایی درمعابر سطح شهر با همکاری اداره برق در دستور کار شهرداری قرار دارد که به زودی روشنایی بلوار پارسه و همچنین حدفاصل چهارراه سلحشوران به سمت بیمارستان پیوند اعضا نیز اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار