«محاکمه گرگ بدجنس مهربان» نمایش راه‌یافته به بخش پایانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کرمان برای عموم اجرا می‌شود.

نمایش «محاکمه گرگ بدجنس مهربان» به کارگردانی محسن میرزایی و بازیگری اعضای کانون پرورش فکری استان کرمان در بین ۱۵ اثر نهایی و اجرای صحنه‌ای نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار گرفته است و قبل از رقابت نهایی برای علاقه‌مندان شهر کرمان روی صحنه می‌رود.

این نمایش از ۱۷ تا ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۵ در سالن باران اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند بلیط این نمایش را درب سالن تهیه کنند.

این در حالی است که، در مجموع از ۲۹ استان کشور ۸۸ نمایش به مرحله بازبینی کشوری رسیدند و در نهایت ۱۵ اثر برای رقابت در مرحله آخر و اجرای صحنه‌ای انتخاب شدند که نمایش «محاکمه گرگ بدجنس مهربان» به عنوان نماینده استان کرمان در میان آنها قرار گرفت.

همچنین، نمایش خیابانی «کودکان خیابان» دیگر نماینده استان کرمان هم در این جشنواره مورد قدردانی قرار گرفت.

داوری مرحله اولیه این جشنواره را امیر مشهدی‌عباس نویسنده و کارگردان تئاتر، حسن دادشکر پیش‌کسوت تئاتر کودک و نوجوان و زهرا صبری نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر بر عهده داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار