رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری از راه اندازی ۷ پایگاه جدید اورژانس ۱۱۵ در این استان همزمان با دولت سیزدهم خبر داد.

محمود شمسی پور اظهارکرد: در دولت سیزدهم ۳ پایگاه اورژانس شهری در شهر‌های بروجن، اردل و آلونی و ۴ پایگاه اورژانس جاده‌ای در گرم دره، یانچشمه، گوجان و نقنه راه اندازی شد.

وی افزود: همچنین در سه سال اخیر ۹ باب ساختمان برای پایگاه‌های اورژانس شهید رئیسی اردل، الهیه بروجن، فرادنبه، گوجان، قلعه مدرسه، چغاخور، نقنه، گرم دره و ارمند احداث و تکمیل شد.

شمسی پور ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته برای تکمیل ساختمان مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان هم این بنا با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است.

وی خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم تعداد نیروی انسانی عملیاتی پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ سطح استان از ۲۶۷ نفر به ۳۸۷ نفر افزایش یافت.

شمسی پور یادآور شد: خرید و نصب ۳۵ دستگاه تله مدیسین (تله کاردیو گرام از راه دور) بر روی آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ سطح استان و انجام تعمیرات اساسی بر روی ۱۵ دستگاه از آمبولانس‌های فرسوده ناوگان اورژانس از دیگر اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم بود.

وی ادامه داد: طی سه سال اخیر، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از سازمان اورژانس کشور تحویل و با تجهیز آن در سه راهی گوشکی واقع در شهرستان خانمیرز مستقر گردید.

شمسی پور به تکمیل، تجهیز و راه اندازی آشیانه پایگاه هوایی اورژانس واقع در مجتمع پردیس رحمتیه دانشگاه اشاره کرد و گفت: در این مدت واحد تعمیرگاه آمبولانس در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان هم راه اندازی شد.

وی در پایان، تحویل گرفتن ۳ دستگاه موتورلانس از سازمان اورژانس کشور و راه اندازی و تجهیز ۲ پایگاه آموزشی جهت افزایش مهارت پرسنل عملیاتی اورژانس ۱۱۵ را از دیگر دستاورد‌های دولت سیزدهم برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار