ملی پوش پاراتیروکمان بعد از کسب مدال نقره میکس کامپوند گفت: از تمامی کسانی که برای ما زحمت کشیدند و کنارمان بودند، تشکر می‌کنم. 

فاطمه همتی بعد از کسب مدال نقره در بخش میکس کامپوند رقابت‌های پاراتیراندازی با کمان اظهار داشت: در بازی اول استراحت داشتیم و در بازی دوم هم توانستیم برزیل را شکست دهیم.

وی ادامه داد: در نیمه نهایی به تیم قدرتمند جهان یعنی هند برخورد کردیم که رکورددار هستند و در این مسابقات هم رکورد پارالمپیک را زدند. یک رقابت نفس گیر بود و توانستیم در تیر آخر آن‌ها را شکست دهیم و به فینال برسیم. در فینال هم به بریتانیا خوردیم، اما دیگر نشد و نقره قسمت مان شد. 

ملی پوش پاراتیروکمان بیان کرد: به هر حال این مسابقه یک کار تیمی است و از نظر من هر دو نفرمان هم خوب و عالی بودیم. من یک نقره در بخش انفرادی داشتم و خدا را شکر می‌کنم که یک نقره دیگر هم گرفتم.

همتی در پایان در خصوص اینکه تصور می‌کرد بتواند دو مدال نقره کسب کند، گفت: من فکر می‌کردم دو مدال طلا بیاورم، اما نقره شد. از فدراسیون جانبازان و توانیابان و کمیته ملی پارالمپیک تشکر می‌کنم. آقای دکتر کوهپایه و آقای کارگری زحمات زیادی کشیدند. همچنین تمامی دست اندرکاران و هر کسی که در این راه همراه ما بودند، تشکر و قدردانی می‌کنم. مدالم را هم به ملت عزیز ایران تقدیم می‌کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۱۳ شهريور ۱۴۰۳
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۱۳ شهريور ۱۴۰۳
خداقوت به این دختر ایرانی که باحجابش برقله بلندجهانی نماینده پیروزی سلامت وتندرستی پرچم ایران را بالا نگه داشت هرچی درد بلا داری بخورد توسر دختران وزنان بدحجاب فاسدایکاش آنهارا در محیطی دور در عفتکده ها نگه میداشتند فقط راهش همین است مثل اول انقلاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۱۳ شهريور ۱۴۰۳
مبارکت باشه. انشالا همیشه سربلند و نام آور باشی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۱۳ شهريور ۱۴۰۳
سلام و درود و عرض تبریک به سرکارخانم همتی . آرزوی سلامتی وتوفیق
آخرین اخبار