مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با هفته دولت، برق‌رسانی به ۱۱ روستای این استان انجام شد.

مهندس محمد رئیسی اظهار داشت: این تعداد روستا در مناطق زاهدان، خاش، فنوج، مهرستان و راسک از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: ۳۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۱۹ دستگاه ترانس از جمله حجم شبکه مورد استفاده جهت برقرسانی به این تعداد پروژه است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اعتبار هزینه شده جهت برق رسانی به این تعداد پروژه ۲۶۴ میلیارد ریال بوده است.

وی بیان کرد: طی بهره‌برداری از ۱۱ پروژه برق رسانی در سطح استان ۲۳۴ خانوار این منطقه از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره‌مند شدند.

رئیسی با بیان اینکه حدود ۹۹ درصد روستا‌های این استان از برق مطمئن و پایدار بهره‌مند هستند، افزود: قبل از انقلاب تنها ۳۳ روستای سیستان و بلوچستان از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره‌مند بودند که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این عدد در حال حاضر پنج هزار و ۸۴۰ روستا است.

وی ادامه داد: تمامی روستا‌های بالای ۱۰ خانوار استان که کد آبادی دارند کار برق‌رسانی به آنها انجام شده و باقی مانده روستا‌های فاقد برق در صورت صدور مجوز خدمات دهی از سوی دستگاه‌های متولی به قید فوریت در برنامه برق‌رسانی قرار خواهند گرفت.

 

برچسب ها: توزیع برق ، برقرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.