پرچم سومین حرم اهل بیت (ع) در کلانشهر شیراز در سالروز شهادت پیامبر اکرم (ص) با حضور نماینده ولی فقیه در فارس به اهتزاز درآمد.

نماینده ولی‌فقیه در فارس در مراسم رونمایی از این پرچم سومین، گفت: حرکت‌های ارزشمند عمرانی که در شیراز با همت شورا و شهرداری شکل گرفته را ارج می‌نهیم.

او با تقدیر از اقدامات مطلوب مدیریت شهری در عرصه فرهنگ به ویژه محرومیت زدایی و مسجد محوری، افزود:امروز نماد عظیم سومین حرم اهل بیت (ع) برافراشته می‌شود و امیدوارم این حرکت رو به رشد قوی هر روز جلوه‌های جدیدی داشته باشد و حمایت همه مجموعه‌ها از جمله استانداری، فرمانداری و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را شاهد باشیم.

امام جمعه شیراز همچنین با اشاره به اینکه سومین حرم بودن به معنای این است که تجلی هدایت امامزادگان باشد، خاطرنشان کرد: فلسفه و حکمت ایرانی‌ها، حکمت نور بوده و بحث آغاز حکمت نورانیت بوده و شاهچراغ (ع) هم نورانیت را افزوده است و رمز و راز شیراز همین بود و نوری که از بقاع متبرکه می‌تابد، باید به همت مسئولین باید جهان را هدایت کند.

آیت‌الله دژکام با تاکید بر اینکه پرچم سومین حرم (ع)، نماد شیراز است که می‌خواهد راهنمای سبک زندگی ایرانی و اسلامی باشد، عنوان کرد: شهرداری شهر‌های عراق یک قرن عقب هستند و این شهر ظرفیت آن را دارد برای همه جهان اسلام، مثل گذشته الهام بخش باشد.

شهردار شیراز نیز گفت: منطقه ۲ شهر شیراز برای این مراسم تلاش فراوان کرد.

محمدحسن اسدی ضمن گرامیداشت هفته دولت، گفت: این مراسم قرار بود در هفته دولت برگزار شود، اما به دلایل مختلف به امروز موکول شد. هفته جای نیز شیراز میزبان وزیر کشور خواهد بود و شاهد کلنگ زنی، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های هفته دولت شهرداری شیراز خواهیم بود.

او گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز یک بسته ۵۰ هزار میلیاردی را در سال گذشته و امسال هم یک بسته ۱۰۰ هزار میلیارد تومان (همت) تعریف کرده که تحول زیادی در سومین حرم اهل بیت (ع) خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.