فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک طی ۲ عملیات جداگانه ماموران انتظامی این استان در زاهدان و سراوان کشف شدند.

سردار محمدرضا اسحاقی گفت : با هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا، تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یک عملیات حساب شده با ورود به محل دپوی مواد مخدر در منطقه سرجنگل از توابع زاهدان موفق به کشف ۵۵۰ کیلوگرم تریاک شدند که در این راستا تعداد ۲ نفر متهم نیز دستگیر شدند.
وی بیان کرد: در عملیات دیگری در شهرستان سراوان ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در پی رصد اطلاعاتی و عملیات تعقیب و مراقبت خودرو‌های قاچاقچیان، موفق شدند خودرو‌های حمل مواد مخدر را پس از درگیری مسلحانه متوقف کنند که در نهایت قاچاقچیان با استفاده از شرایط محیطی متواری شدند و در این عملیات تعداد سه دستگاه خودرو توقیف و مقدار ۵۵۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه متهمان تحت تعقیب پلیس قرار گرفته‌اند خاطرنشان کرد: پلیس شبانه روز در اقصی نقاط کشور با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار