فرمانده مرزبانی انتظامی از موفقیت مرزبانان و کشف ۷۰۰ کیلوگرم مواد افیونی تریاک و حشیش توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان خبر داد.

سردار احمدعلی گودرزی بیان کرد: مرزداران غیور هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی و کنترل مستمر نوار مرزی حوزه استحفاظی، مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند مقادیری مواد افیونی را از آن سوی مرز‌ها وارد کشور کنند.
 
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: برای مقابله با این باند قاچاق مواد مخدر، مرزداران پس از شناسایی محل عبور قاچاقچیان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و در یک عملیات هدفمند، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.
 
گودرزی افزود: در این عملیات که با درگیری مسلحانه بین مأموران و قاچاقچیان همراه بود، سوداگران مرگ که در مقابل تاکتیک‌های عملیاتی و آتش پر حجم مرزداران توان مقابله نداشتند، با استفاده از تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند.
 
این مقام ارشد مرزبانی فراجا با اشاره به موفقیت مرزبانان در این عملیات تصریح کرد: مرزداران هنگ مرزی سراوان موفق شدند پس از پاک‌سازی منطقه، ضمن دستگیری ۲ نفر سوداگر مرگ و توقیف یک دستگاه خودرو، مقدار ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل ۵۰۰ کیلوگرم تریاک و ۲۰۰ کیلوگرم حشیش را کشف کنند.
 
فرمانده مرزبانی انتظامی هشدار داد: اشرار مسلح، قاچاقچیان و متجاوزان بدانند که مرزبانان با همکاری سایر نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی و با کمک مرزنشینان غیور کشور، با تمام وجود از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران حراست و مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد می‌کنند.

برچسب ها: موادمخدر ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار