مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: همزمان با هفته دولت ۱۲ پروژه گازرسانی به واحد‌های گلخانه‌ای، دامداری و مرغداری استان به بهره‌برداری رسید.

مجید الهیاری گفت: ۶ مورد از طرح‌های یاد شده مربوط به شهرستان اسدآباد بود.

او با بیان اینکه در این شهرستان ۹ پروژه گازرسانی با بیش از ۴۸ میلیارد ریال اعتبار به مناسبت گرامیداشت هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفت، گفت: از جمله پروژه‌های افتتاح شده گازرسانی در این شهرستان پنج واحد دامداری و یک واحد مرغداری بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه عملیات اجرایی گازرسانی یک واحد دامداری نیز در شهرستان اسدآباد در هفته دولت آغاز شد، گفت: اجرای شبکه گازرسانی در این پروژه به طول ۲۸۰ متر است که برای اجرای آن بیش از ۲ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.

الهیاری با اشاره بهره‌برداری ۱۱ پروژه گازرسانی در شهرستان کبودرآهنگ گفت: بیشترین پروژه‌های گازرسانی استان همدان مربوط به شهرستان کبودراهنگ با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال است.

او از عملیات گازرسانی به سه گلخانه، چهار واحد دامداری و یک واحد مرغداری در شهرستان کبودرآهنگ خبر داد و گفت: در این شهرستان گازرسانی به یک شرکت (آرتا پلیمیر)، رستوران و یک مجتمع خدمات رفاهی نیز انجام شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به پنج گلخانه و ۲ واحد دامداری خبر داد و گفت: در راستای افزایش ظرفیت بهره‌مندی صنایع از نعمت گاز طبیعی، پروژه افزایش ظرفیت ایستگاه شهرک صنعتی ویان هم در دستور کار قرار گرفته است.

برچسب ها: شرکت گاز ، گازرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.