معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: سازمان‌های مردم نهاد، حلقه واسط و رابط بین مردم و دولت‌ها هستند و می‌توانند در شاخص‌های اجتماعی و فرهنگی، مذهبی، پژوهشی ورود جدی داشته باشند.

تردست معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام از سازمان‌های مردم نهاد استان ایلام خواست با ایجاد پیوست رسانه‌ای در بالا رفتن سطح تعاملات و همکاری‌ها فعال شوند.

وی تاکید کرد: رسانه بازوی توانمند هر سازمان هستند و در تبیین و اطلاع رسانی خدمات محسوب می‌شود و در این زمینه تمام تلاش مان را به کار می‌گیریم تا اطلاع رسانی برنامه‌های و خدمت رسانی تشکل‌ها  به بهترین شکل انجام شود.

وی با بیان اینکه رسانه نقش مهمی در ارتقای آگاهی و دانش مردم دارند اضافه کرد: اطلاع رسانی دقیق از حوزه تخصصی  سازمان‌های مردم نهاد در تغییر نگرش بیشتر افراد به سمن‌ها موثر است، از این رو همه کارکرد‌ها و فعالیت‌های سمن‌ها می‌بایست پیوست رسانه‌ای داشته باشد.

تردست گفت: سازمان‌های مردم نهاد، حلقه واسط و رابط بین مردم و دولت‌ها هستند، می‌توانند در شاخص‌های اجتماعی و فرهنگی، مذهبی، پژوهشی ورود جدی داشته باشند و رسانه و صداوسیما نیز در انعکاس این فعالیت‌ها نقش به سزایی داشته باشند.

وی تصریح کرد: شبکه‌های تخصصی و دبیران سازمان‌های مردم نهاد جوانان می‌توانند با تبیین و تعریفی نوآورانه و خلاقانه، موضوعات و مسائل مبتلاء به حوزه تحت پوشش خود را ساماندهی و سازماندهی کنند و برای ساخت و تولید برنامه و انعکاس آن به جامعه از صدا و سیما و اصحاب مطبوعات کمک بگیرند و فعالیت‌های خود را به جامعه بشناسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.