معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه شهرداری با توجه به مصوبات سفر ریاست‌جمهوری فعالیت عمرانی برای جمع‌آوری ریل‌های متروکه آغاز کرد گفت: همچنان اراضی مورد توافق برای معوض واگذار نشده است.

 عباس حلوایی‌زاده  با اشاره به آخرین وضعیت اجرای پروژه ساماندهی ریل‌های جمع‌آوری‌شده، اظهار کرد: روند اجرای این پروژه در نخستین سفر رئیس‌جمهور شهید به قم آغاز شد و قرار بود ۸۰ هکتار از اراضی پردیسان برای معوض املاک در مسیر پروژه از طرف وزارت و اداره کل راه و شهرسازی اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه شهرداری با توجه به مصوبات سفر فعالیت عمرانی را آغاز کرد، افزود: همچنان اراضی موردتوافق برای معوض واگذار نشده است ولی شهرداری جمع‌آوری ریل و طراحی مسیر را انجام داده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با تأکید بر اینکه پیمانکار شهرداری با وجود هزینه بالا، تجهیز کارگاه را انجام ولی تاکنون در چندین نوبت کانکس پیمانکار جمع‌آوری شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون سه مرحله پروژه متوقف و کانکس پیمانکار جمع‌آوری‌شده است.

حلوایی‌زاده تاکید کرد: باید با هماهنگی دستگاه قضائی جلوی تعطیلی کارگاه گرفته شود تا معارضان ملکی با توجه به تعهدات اداره کل راه و شهرسازی سبب تعطیلی کارگاه نشوند و باید معارضان بدانند زمینی واگذار نشده که بخواهیم پاسخگوی معارضین باشیم.

وی ادامه داد: طرح بهسازی سه‌راه و چهارراه بازار آماده و به‌زودی پیمانکار پروژه معرفی خواهد شد تا این طرح از پل علیخانی تا عمار یاسر اجرایی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار