آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در سپاه حضرت ولی عصر خوزستان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه استان در تالار امام خامنه‌ای مجتمع فرهنگی فجر اهواز برگزار شد، حجت الاسلام رستگارنیا،   مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت: رسانه‌ها نقش بسزایی در اطلاع رسانی و آگاهی در جامعه دارند و خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش آفرین هستند.

وی افزود: در مراسم اربعین حسینی جهانیان نگاه ویژه‌ای به این حرکت بزرگ داشتند و این برگرفته از تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه در پوشش این مراسم بزرگ است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار مسعود فلاحی، جانشین سپاه حضرت ولی عصر خوزستان با اشاره به تلاش اصحاب رسانه استان در مراسم اربعین حسینی گفت: مشایه و موکب در مراسم بزرگ اربعین در خوزستان به یک فرهنگ مهم تبدیل شده است و اصحاب رسانه خوزستان به زیبایی این فرهنگ را روایت می‌کنند.

وی با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه و فلسطین ادامه داد: این رژیم جنایتکار با به شهادت رساندن خبرنگاران می‌خواهد بر جنایت‌های خود سرپوش بگذارد و مانع از انعکاس آنها در سطح رسانه‌های جهانی شود.

در این مراسم از پوستر‌های دومین جشنواره جام رسانه امید،    اولین رویداد رسانه‌ای بانوان به عنوان حریم رسالت (طنین)، مستند  لشکر چهلم  گوشه‌ای از ابراز ارادت سبزپوشان سپاه به محضر اباعبدالله الحسین (ع) و  نهمین جشنواره ابوذر استان خوزستان رونمایی شد.

برچسب ها: خبرنگاران ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.