مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: برق مشترکان پر مصرف خانگی و تجاری استان پس از اخطار و ادامه عدم رعایت الگوی مصرف قطع خواهد شد.

 محمد مرادی در گزارشی اعلام کرد: برق مشترکان تجاری با مصرف بیش از ۲ هزار کیلو وات و مشترکان خانگی با مصرف چهار برابر الگوی مصرف پس از اخطار، قطع خواهد شد.

وی در ادامه از مشارکت و همیاری مردم استان کرمانشاه در برنامه های مدیریت مصرف پیک تابستان امسال قدردانی کرد و گفت: تقریبا ۹۰ درصد مشترکان خانگی استان الگوی مصرف برق را رعایت می کنند.

مرادی تاکید کرد: مشترکان بد مصرف خانگی که بیش از ۲/۵ برابر میانگین مصرف ماهیانه مصرف برق دارند در اولویت قطع برق قرار دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه به مشترکان پرمصرف اخطار داده شده است، ابراز امیداوری کرد این مشترکان پر مصرف برق شان را مدیریت کنند تا همه از نعمت برق برخوردار شوند، اما در صورت عدم رعایت حتما با این مشترکان برابر قوانین وزارت نیرو برخورد خواهد شد.

مرادی در بخش دیگر از سخنان خود با بیان اینکه تاکنون برق تعدادی از ادارات استان کرمانشاه پس از صدور اخطار قطع شده است، اظهار کرد: ادارات، بانک‌ها و نهادهای عمومی غیردولتی موظفند یک ساعت پیش از خاتمه ساعت کار سامانه‌های سرمایشی خود را خاموش کرده و در صورت نیاز، برق مصرفی این سامانه‌ها را از طریق مولدهای برق تأمین کنند در غیر این صورت مشمول اعمال محدودیت مصرف و قطع برق خواهند شد.

وی با توجه به گرمای هوای پیش رو از هم استانی ها خواست حداکثر صرفه جویی در مصرف برق داشته باشند و گفت: با راهکارهای مهمی مانند استفاده از دور کند کولرهای آبی، تنظیم کولرهای گازی بر روی ۲۴ درجه، کاهش روشنایی غیرضروری و عدم استفاده از وسایل پرمصرف برقی در بازه زمانی ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می تواند مصرف برق را تا حد زیادی مدیریت کرد.

برچسب ها: قطع برق ، مصرف برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.