از ابتدای محرم تاکنون با اجرای پویش اطعام و احسان حسینی ۵۵ میلیارد تومان کمک مردمی در استان جمع‌آوری شده است.

عرب مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: پویش اطعام و احسان حسینی با هدف ترویج فرهنگ و ﺳﻨﺖ ﺣﺴﻨﻪ اﻃﻌﺎم در ﺟﺎﻣﻌﻪ اﺳﻼمی با استفاده از ظرفیت هیئت‌های مذهبی، مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه، گروه‌های جهادی و خیران از ابتدای محرم آغاز شده که تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

او با اشاره به جمع‌آوری ۵۵ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان در این طرح از ابتدای محرم تاکنون افزود: در این مدت ۵ هزار و ۸۰۰ بسته غذایی به ارزش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و ۶۵۰ هزار غذای گرم به ارزش ۵۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون‌تومان بین مددجویان تحت‌حمایت و نیازمندان سطح استان توزیع شده است.

عرب با بیان این که در این مدت ۱۴۴ آشپزخانه اطعام حسینی با محوریت مراکز نیکوکاری، خیریه‌ها و گروه‌های مردمی فعال بوده است عنوان کرد: در قالب پویش‌های اشاره شده هیچ اعتبار دولتی استفاده نمی‌شود و تمام هزینه‌ها توسط خیران و نیکوکاران عزیز پرداخت می‌شود.


بیشتر بخوانید


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی با قدردانی از مشارکت همیشگی مردم در امور خیریه و نیکوکاری، اظهار کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند نذورات نقدی خود را برای مشارکت در این امر خداپسندانه تا پایان ماه صفر از طریق واریز به شماره کارت بانک ملی ۷۹۵۰-۵۰۰۶_۹۹۷۹_۶۰۳۷، واریز به شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۲۰۴۰۰ و پرداخت از طریق تلفن همراه با کد دستوری#۱*۰۵۶*۸۸۷۷* اقدام کنند.

او همچنین پرداخت از طریق نصب سامانه نیکوکاری خراسان جنوبی (دانلودکافه بازار)، پرداخت از طریق نرم افزار بله و پرداخت از طریق سایت امداد emdad.ir را از دیگر روش‌های پرداخت الکترونیکی عنوان کرد و ادامه داد: نیکوکاران با مراجعه حضوری به ۲۱ اداره اجرایی و ۱۴۹ مرکز نیکوکاری فعال در سطح استان نیز می‌توانند در این امر خیر مشارکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.