مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: با توجه به تعطیلات پایانی ماه صفر محدودیت‌های ترافیکی تا شنبه هفته آینده در بسیاری از محور‌های شریانی اعمال می‌شود.

 ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه با توجه به تعطیلات پیش رو شاهد برقراری برخی از محدودیت های ترافیکی خواهیم بود گفت: تردد موتورسیکلت‌ها (به استثناء موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی) از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۱۱ شهریور تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۷ شهریور از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان در محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع بوده و همچنین در روز‌های یکشنبه و سه‌شنبه (۱۱ و ۱۳ شهریور) در صورت پر حجم بودن ترافیک، از ساعت ۱۲ از مرزن‌آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) محور به طور کامل مسدود خواهد شد.

او بیان کرد: از ساعت ۱۵ و از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) محدودیت تردد یک‌طرفه اعمال شده و با اتمام محدودیت یک‌طرفه از ساعت ۲۴، تردد خودرو‌ها از پل زنگوله تا مرزن‌آباد در مسیر دوطرفه انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد:  در روز‌های دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه (۱۲، ۱۴ و ۱۵ شهریور ماه) در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه، محدودیت یک‌طرفه مقطعی در مسیر‌های رفت و برگشت انجام خواهد شد.

محرابی نیا  تاکید کرد: از ساعت ۱۴ روز شنبه ۱۷ شهریور محدودیت تردد برای وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال به مقصد چالوس انجام و از ساعت ۱۵ نیز ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد محور به طور کامل اعمال می‌شود.

او بیان کرد: محدودیت تردد از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) به صورت یک‌طرفه اجرا شده و با اتمام اجرای طرح از ساعت ۲۳، تردد وسایل نقلیه در مسیر دوطرفه از پل زنگوله تا مرزن‌آباد انجام می‌شود، البته در صورت کم حجم بودن ترافیک محور، اتمام طرح محدودیت یک‌طرفه پیش از زمان اعلام شده صورت می‌گیرد.

مسئول سالن عملیات  مرکز مدیریت راه های کشور  تصریح کرد: از ساعت ۱۱ روز جمعه ۱۶ شهریور محدودیت تردد وسایل نقلیه از ابتدای آزادراه تهران - شمال به مقصد چالوس انجام و از ساعت ۱۲ نیز از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز (به سمت چالوس) انسداد مسیر به طور کامل اعمال می‌شود.

وی یادآور شد:از ساعت ۱۴ از مرزن آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) محدودیت یک‌طرفه اعمال شده و با پایان یافتن طرح از ساعت ۲۳، تردد وسایل نقلیه در مسیر دوطرفه از پل زنگوله تا مرزن‌آباد صورت می‌گیرد، البته در صورت کم حجم بودن ترافیک محور، اتمام طرح محدودیت یک‌طرفه پیش از زمان اعلام شده صورت می‌گیرد.

وی افزود: در صورت پرحجم بودن ترافیک، تردد انواع خودرو‌های تریلر و کامیون (به استثناء خودرو‌های حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز یکشنبه ۱۱ شهریور از مسیر (جنوب به شمال) و از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های دوشنبه، چهارشنبه و جمعه (۱۲، ۱۴ و ۱۶ شهریور) از مسیر (شمال به جنوب) از محور تهران - فیروزکوه - قائمشهر ممنوع خواهد بود.

محرابی نیا بیان کرد: محدودیت ترافیکی به صورت یک‌طرفه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ روز‌های دوشنبه، چهارشنبه و جمعه (۱۲، ۱۴ و ۱۶ شهریور) از انتهای محور نقطه پل حاجی‌آباد یا پیچ کلیکان (ابتدای پیچ آریانا) به سمت خروجی فشم اعمال می‌شود.

وی تاکید کرد: از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های دوشنبه، چهارشنبه و جمعه (۱۲، ۱۴ و ۱۶ شهریور) تردد خودرو‌های کامیون و تریلر (به استثناء خودرو‌های حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) در محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس ممنوع خواهد بود.

خبرنگار: محبوبه کباری 

برچسب ها: حمل ونقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار