رتبه‌های برتر آزمون سراسری ۱۴۰۳ با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی درباره اهداف آینده خود صحبت کردند.

پرهام راسخ٬ رتبه دوم تجربی با حضور در برنامه سلام خبرنگار گفت: به رشته پزشکی علاقه‌مند هستم و به احتمال زیاد پزشکی دانشگاه تهران را برای تحصیل انتخاب خواهم کرد.

وی با بیان این که در هر ۲ کنکور تراز بسیار مهم است و تراز حدود سیزده هزار را به دست آورده‌ است؛ افزود: من کمک به دیگران را دوست دارم و در ایران پزشکی موقعیت کاری خوبی دارد.

امیرمحمد محقق٬‌ رتبه دوم کنکور سراسری در رشته ریاضی نیز با حضور در این برنامه گفت: من رشته کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف را انتخاب می‌کنم؛ چرا که به این رشته علاقه‌مند بوده و در این رشته کار کرده‌ام.

وی با بیان این که فقط در کنکور  اردیبهشت شرکت کرده و تراز حدود چهارده هزار را به دست آورده است؛ تصریح کرد: من فقط کنکور اردیبهشت را مبنای انتخاب رشته خود قرار داده‌ام.

 

آیدا دوانی، رتبه اول گروه آزمایشی زبان‌های خارجه  گفت: به دلیل ادبیات غنی زبان روسی، علاقه خود و موقعیت شغلی در زبان‌های خارجه شرکت کردم و موفق به کسب رتبه یک شدم. 

وی با بیان این که آزمون اردیبهشت سخت تر از تیر بوده است؛ افزود: من قصد دارم این رشته را در یکی از دانشگاه‌ها ادامه دهم.

احسان رضوی، رتبه سوم کنکور سراسری در رشته ریاضی و فنی نیز گفت: برای موفق شدن در تحصیل علاوه بر تلاش و پشتکار، داشتن برنامه هدفمند حرف اول را می‌زند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار