رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری سارق لوازم و وسایل مغازه و منازل خالی از سکنه با ۱۷ فقره سرقت در تبریز خبر داد.

سرهنگ سلطانی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم مغازه و منازل خالی از سکنه در تبریز موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی قرار گرفت.

وی افزود: پس از وصول پرونده و تجمیع اطلاعات اولیه وقوع صحنه‌های جرم در گام اول کارآگاهان دریافتند سارق به صورت تکی مبادرت به سرقت می‌کند که پس از اقدامات فنی هویت اصلی متهم سابقه دار شناسایی شد.

سرهنگ سلطانی اضافه کرد: با اخذ مجوز از مراجع قضایی متهم در محل اختفا دستگیر شد و در مواجهه با دلایل و مدارک مستدل و مستند پرونده لب به اعتراف گشود و به ۱۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی با بیان اینکه متهم به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی و با صدور قرار تامین کیفری متناسب روانه زندان شد به شهروندان توصیه کرد از قرار دادن اموال و وسایل با ارزش در منازل خالی از سکنه خودداری و با اقدامات پیشگیرانه از جمله استفاده از دوربین‌های مدار بسته و حفاظ محکم درب ها فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار