مدیر بهره برداری و توسعه فاضلاب شهرستان قزوین گفت: توسعه شبکه فاضلاب به دلیل مسائل اعتباری از اولویت کار شرکت خارج شده است.

حاجی زاده مدیر بهره برداری و توسعه فاضلاب شهرستان قزوین در گفتگوی تلفنی با برنامه روی خط باشید شبکه قزوین گفت: طرح‌های توسعه که به صورت کلان کار نشده به صورت اولویت دار انجام نمی‌شود شهروندان می‌توانند با مراجعه به ادارات تابعه درخواست خود را مطرح کنند تا پس از بررسی‌های لازم رسیدگی انجام شود.

حاجی زاده افزود: اولویت اصلی وزارت نیرو در بحث تامین آب است و بیش از اعتباری که برای شبکه فاضلاب تعیین شده هزینه کرده ایم و اعتبارات اصلی باید هزینه ایجاد تصفیه خانه‌ها و توسعه تصفیه خانه‌های موجود شود.

مدیر بهره برداری و توسعه فاضلاب شهرستان قزوین همچنین در خصوص اگوی شهری قزوین اظهار داشت:در قسمت شمالی شهر به جز موارد نادر که جا مانده اند بیش از ۹۰ درصد شبکه فاضلاب انجام شده است.

به گفته حاجی زاده، برخی از نواحی پایین شهر هم به علت توپوگرافی و فاصله منازل مسکونی با خیابان اصلی امکان اجرای شبکه فاضلاب وجود ندارد با این حال بالغ بر ۸۰ درصد این نواحی از شبکه فاضلاب بهره‌مند هستند.

مدیر بهره برداری و توسعه فاضلاب شهرستان قزوین بیان کرد:برنامه ریزی شده است تا شبکه فاضلاب در مسیر ضلع غربی رودخانه بازار اجرا شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار