مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت اتوبوس در استان برای مسافران مشهد مقدس خبر داد.

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: با توجه به ایام پایانی ماه صفر که مقارن با رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) است پیش فروش بلیت اینترنتی برای زائرین متقاضی سفر به مشهد مقدس آغاز شده است.

او افزود: در این ایام در مسیر زیارتی مشهد مقدس با افزایش تقاضای سفر مواجه هستیم که ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان برای استفاده اقشار مختلف جامعه آماده خدمت‌رسانی هستند.

جلال زاده با اشاره به اینکه طرح جابجایی زائرین مشهد مقدس از ۱۰ شهریور آغاز و تا ۱۷ شهریور ماه اجرا می‌شود عنوان کرد: امسال نیز مشابه هر ساله ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان آمادگی کامل برای اعزام زائران به خراسان رضوی را دارد که در این جهت کلیه ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی آماده خدمت رسانی هستند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ادامه داد:  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با همکاری انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و رانندگان مسافر، مالکان و رانندگان استان از تمام ظرفیت‌های موجود برای خدمات رسانی بهتر و مطلوبتر به زائرین حرم رضوی استفاده خواهند کرد.

او تصریح کرد: مسافران می‌توانند برای دریافت بلیت اینترنتی با ناوگان اتوبوسی از طریق وب سایت‌های شرکت‌های حمل و نقل مسافر به نشانی www.payaneha.com و www.payaneha.ir اقدام کنند.

جلال زاده اظهار کرد: همچنین به سامانه لیست انتظار مسافرین بر روی وب سایت‌های شرکت‌های حمل و نقل مسافر به منظور تسهیل در رزرو و اخذ بلیت از شرکت‌های حمل و نقل مسافری اتوبوسی استان در ایام دارای ازدحام مسافر اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.