فرشاد طهماسبی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: براساس برنامهریزی انجام شده مدیران کل دستگاههای اجرایی استان و شهرداریها به همراه کارشناسان و معاونان در میز ارتباطات مردمی پاسخگوی سوالها و مطالبههای مردم استان شدند.
بیشتر بخوانید
وی افزود: بیشترین درخواستهای مردم در خصوص مسکن ملی، وام، اشتغال و ... است.
طهماسبی با بیان اینکه برپایی میز ارتباطات مردمی هر هفته در مصلایهای نماز جمعه موجب باعث افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد مسئولان شده، گفت: میز ارتباطات مردمی با حضور مدیران استانی برای رفع مشکلات مردم به صورت چهرهبهچهره، مستقیم و بیواسطه برگزار میشود تا مطالبهها و درخواستهای مردم پیگیری و برطرف شود.