سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به طیف متنوع فعالیت‌های فراجا گفت:امنیت و اقتدار کشور در گروی فعالیت‌های فراجاست.

 تراب محمدی در دیدار فرماندهان انتظامی استان آذربایجان شرقی به مناسبت هفته دولت در عمارت استانداری گفت: فرماندهی انتظامی در جبهه اول صیانت از امنیت و آرامش جامعه در ابعاد مختلف است.

وی با بیان اینکه بهترین شانیت برای ما خدمتگزاری به مردم با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است اضافه کرد: فراجا در زمینه صیانت از مرز‌ها و رویداد‌های متعدد ملی و مذهبی و تامین امنیت مردم به صورت شبانه روزی نقش تعیین کننده دارد.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: در سایه تلاش‌ها، پیگیر‌ها و خستگی ناپذیری فراجا امنیت پایداری در مناطق مختلف کشورمان برقرار است.

وی بیان کرد: اگر فراجا نباشد برقراری نظم و امنیت در جامعه محلی از اعراب ندارد.

تراب محمدی افزود: حضور نیرو‌های تلاشگر و ایثارگر فراجا در معابر و اماکن القا کننده احساس امنیت در میان شهروندان است.

وی گفت: اگر نعمت امنیت در جامعه نباشد هیچ فعالیت معطوف به عمران و آبادانی در جامعه منتج به نتیجه نخواهد شد.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی اضافه کرد: فراجا با تبعیت از ولی امر مسلمین با رافت و عطوفت با اقشار مختلف جامعه برخورد می‌کند که این روند زمینه ساز افزایش محبت آنان در نزد مردم عزیز است.

وی تشریح کرد: خوشبختانه در سایه کوشش شبانه روزی فراجا در زمان حاضر امنیت پایداری در آذربایجان شرقی برقرار است طرح‌های توسعه به خوبی پیش می‌رود و هیچ گونه خلا مدیریتی احساس نمی‌شود.
 
وی در پایان از تلاش نیرو‌های مخلص فراجا در آذربایجان شرقی قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.