مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران از برپایی ۱۶ موکب به همت خادمیاران رضوی این استان در مشهد مقدس خبر داد.

امام‌زاده گفت: خادمان موکب‌های استان در ایام سوگواری رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام رضا (ع) خدمات مختلف فرهنگی، اجتماعی، سلامت و تغذیه به زائران امام هشتم (ع) ارائه می‌کنند.
او با اشاره به برپایی آیین‌های مختلف عزاداری در شهر‌های مازندران افزود: آیین‌های مختلف عزاداری در تمامی شهرستان‌ها به عنوان طریق‌الرضا برگزار می‌شود و خادمیاران با برپایی یکصد موکب در مسیر کاروان‌های زائران رهسپار به مشهد مقدس، اطعام عزاداران امام رضا (ع) را در شهرستان‌های مختلف مازندران اجرا می‌کنند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران برپایی دسته‌جات سینه‌زنی خادمیاران، برپایی ایستگاه‌های مختلف فرهنگی خانواده و کودک با هدف نشر شعائر دینی را از برنامه‌های این ایام اعلام کرد و ادامه داد: در شام غریبان هم خادمیاران رضوی با برنامه منسجم پای کار خواهند بود.

امام‌زاده افزود: در مشهد مقدس همزمان با شهادت امام رضا (ع) ۱۶ موکب به مدت ۴ روز با ظرفیت هر کانون بیش از ۳ هزار وعده غذا در هر نوبت برپا می‌شود و در کنار وعده‌های غذایی، میان وعده‌ها نیز توزیع می‌شود.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران گفت: بیش از یک میلیارد تومان کمک توسط مازندرانی در ۴ روز به عزاداران ارائه و در همین راستا بیش از ۲۰ تن برنج طبخ و در بین زائران توزیع می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.