روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: ماموران منابع طبیعی در منطقه کوه بجک مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

وحید تهمورثی گفت: در درگیری نیروهای منابع طبیعی و سودجویان قاچاق چوب یکی از حافظان طبیعت از ناحیه فک و دیگری از ناحیه آرنج مصدوم شدند.

وی با اشاره به اینکه ضرب و شتم با اسلحله سرد شامل چوب و چماق انجام شد تاکید کرد: مصدومان این حادثه هم اکنون در مرکز درمانی لنده در حال مداوا هستند.

 روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان این اقدام از سوی نیروی انتظامی این شهرستان در دستور کار است.

تهمورثی همچنین از حمله مسلحانه به نیروهای منابع طبیعی در منطقه دارشاهی از توابع شهرستان دنا خبر داد.

وی تصریح کرد: در این اقدام یکی از سه خودروی گشت یگان حفاظت هدف گلوله اسلحه گرم قرار گرفت.

تهمورثی تاکید کرد: با هوشیاری ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی پس از آسیب دیدگی خودروی حامل نیروهای حافظ طبیعت خاطیان از صحنه متواری شدند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از متهمان حمله به نیروهای یگان حفاظت در شهرستان دنا شناسایی و تلاش برای دستگیری و شناسایی همه عوامل این اقدام ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۰۹ شهريور ۱۴۰۳
اشد مجازات بنده خدا ماموران حفاظت محیط‌زیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۰۹ شهريور ۱۴۰۳
شهرستان قديمي، كوهپايه اي لنده(قلعه) درجنوب غربي استان كهگيلويه وبويراحمد گرچه قدمتي به وسعت تاريخ دارد اما محروميت هاي عميق و مشكلات زيرساختي تا حد قابل ملاحظه اي بر ساير ظرفيت ها و استعدادهاي اين منطقه سايه افكنده است
Iran (Islamic Republic of)
لر بختیاری
۱۱:۲۹ ۰۹ شهريور ۱۴۰۳
پس بهتره برای حفاظت از محیط‌زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از استان مجاور کمک بگیرند گویا تعصب و عجله زیادی نیز پشتش هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۰۹ شهريور ۱۴۰۳
این ماموران حفاظت محیط زیست خیلی بی پناه هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۰۹ شهريور ۱۴۰۳
منابع طبیعی = اموال عمومی