رییس بسیج رسانه گیلان گفت: ۳۰ شهریور آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره بانوان حریم رسالت است.

رییس بسیج رسانه گیلان با اشاره به فراخوان برگزاری سومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت در استان گفت: ۳۰ شهریور آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره است.

سرهنگ مهدی پارسا افزود: بانوان رسانه‌ای که در بازه زمانی ٢٨ آبان ١۴٠٢ تا کنون آثاری در ۷ محور جشنواره تولید و در یکی از رسانه‌های رسمی، بومی، مکتوب و مجازی منتشر کرده اند تا ۳۰ شهریور ماه مهلت دارند آنها را به دبیرخانه جشنواره به نشانی harimeresalat.com ارسال کنند.

وی گفت: بانوان فعال رسانه‌ای سراسر کشور می‌توانند آثار خود را در قالب کلیپ و گزارش ویدئویی، موشن‌گرافی، اینفوگرافی، پادکست، مستند، عکس، گزارش تحلیلی و تحقیقی، یادداشت و سرمقاله، گزارش خبری، مصاحبه و تیتر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

 رییس بسیج رسانه گیلان افزود: این جشنواره رسانه‌ای با محور‌های زن، روحیه خودباوری، جهش تولید، مردمی سازی، ایران قوی - زن عفیف، نجیب و متدین ایرانی و هویت زن مسلمان و روایت زنان موفق و الگوی سوم زن مسلمان کار خود را آغاز کرده که مقاومت، شجاعت و ایستادگی زنان جبهه مقاومت هم به عنوان محور ویژه سومین جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت تعیین شده است.

وی ادامه داد: حقوق بشر غربی و واقعیت نقش رسانه‌ها در دفاع از حقوق زنان، زنِ جامعه ساز، نقش آفرینی در تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی ظهور زن محور خانواده، فرزندآوری و سبک زندگی اسلامی - ایرانی و نقش زن در ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت از دیگر محور‌های این جشنواره ملی و بین‌المللی ویژه بانوان رسانه‌ای است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.