۲۶ طرح عمرانی، کشاورزی، برقرسانی، خدماتی و اشتغالزایی گرامیداشت هفته دولت با حضور فرماندار، مسوولان و معتمدان در زرآباد سیستان و بلوچستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

فرماندار زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان و تبریک هفته دولت اظهار کرد: ساختمان پست فنی دامپزشکی پس از سال‌ها انتظار با اعتباری بیش از ۲۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

کورش محمدی تصریح کرد: بهسازی و روکش آسفالت گرم محور بندینی، زرآباد، کاروان با اعتباری بیش از ۳۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و سازمان راهداری به بهره برداری رسید.

وی افزود: از دیگر پروژ‌های هفته دولت در شهرستان زرآباد، افتتاح آسفالت سرد طرح هادی روستای سورو به عنوان مرکز بخش کاروان با اجرای ۱۷ هزار متر مربع با اعتباری بیش از ۸۵ میلیارد ریال بود که بیش از ۴۰۰ خانوار از این طرح بهره مند می‌شوند.

فرماندار زرآباد گفت: در هفته دولت علاوه بر افتتاح طرح‌ها مسائل و مشکلات مردم بویژه قشر مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) زرآباد نیز مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مقرر شد جهیزیه نوعروسان زیرنظر کمیته امداد امام خمینی (ره) اهدا و در خصوص استقرار اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز یک قطعه زمین به این نهاد در شهر زرآباد اهداء شود.

محمدی افزود: تامین و پرداخت اجاره بهاء ساختمان استیجاری کمیته امداد به مدت پنج سال توسط خیرین محلی و همچنین همکاری و مشارکت با استفاده از ظرفیت خیرین، موسسات و نهاد‌های خیری در خصوص احداث ساختمان کمیته امداد اقدام شود.

وی بیان کرد: شهرستان زرآباد تنها شهرستان استان سیستان و بلوچستان است که از نعمت اداره کمیته امام خمینی (ره) بی بهره است و مردم زرآباد چشم انتظار راه اندازی کمیته امداد هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار