استاندار قزوین گفت: وجه اشتراک شهیدان رجایی و رئیسی، ولایت پذیری و خدمتگزاری صادقانه بوده است.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت هفته دولت گفت: امسال نام و یاد شهید رئیسی در کنار شهیدان رجایی و باهنر ذکر می‌شود و وجه اشتراک این ستارگان اخلاص، ولایت پذیری و خدمت گذاری صادقانه بوده است.

وی افزود: شهید رئیسی الگوی مناسبی برای کسانی شد که شهیدان رجایی و باهنر را ندیده بودند و امروز شهدای خدمت چراغ راه نسل جدید مدیران کشور هستند. 

اعلایی گفت: مدیران استان قزوین سعی کردند با کمال صداقت، حریت، تدبیر و تمسک به خرد در اداره امور مسائل را پیش ببرند و امیدواریم با استقرار دولت چهاردهم و با نگاهی که دولت برای حل مسائل ارائه کرده و مورد اقبال مردم هم قرار گرفته، همین مسیر طی شود و مسائل و مشکلات کاسته شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: مدیران در فضای پیش رو با کمال صداقت و پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی امور را پیش خواهند برد و همه ما افتخار می‌کنیم که خدمت گذار مردم هستیم.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: همانگونه که شهید رئیسی تا پای جان مسیر خدمت گذاری را طی کرد سایر خدمتگذاران هم همین‌گونه خواهند بود و در هر سنگری که باشند تا پای جان در خدمت مردم و ایران عزیز هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار