پنج طرح در بخش تلنگ قصرقند گرامیداشت هفته دولت با حضور فرماندار، اعضای شورای اداری، شوراها، دهیاران و قشر‌های مختلف مردم این بخش افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

عبدالصمد پناد بخشدار تلنگ قصرقند اظهارکرد: این طرح‌ها شامل حوزه‌های بهداشت، مسکن مددجویی و پرورش مرغ گوشتی با اعتبار بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال است که در بخش تلنگ کلنگ زنی و افتتاح شد..

عبدالصمد پناد افزود: کلنگ‌زنی خانه بهداشت روستای گتیوان، کلنگ زنی مرکز اورژانس بین‌راهی روستای گتیوان، بهره‌برداری از مرکز پرورش مرغ گوشتی روستای مارانگز، بهره‌برداری از خانه بهداشت روستای شیرمحمد بازار و بهره‌برداری از ۵۰ واحد مسکونی مددجویی طی تفاهم نامه کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن در روستای دیرمان از جمله طرح‌های ویژه هفته دولت است.

وی ادامه داد: بزرگترین مرکز پرورش مرغ گوشتی در بخش تلنگ شهرستان قصرقند نیز به بهره برداری رسید که بزرگترین مرکز پرورش مرغ گوشتی کوسه در روستای مارانگز تلنگ با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال و با اشتغال ۱۵ نفر افتتاح شد.

بخشدار تلنگ قصرقند گفت: با بهره برداری از این مرکز، واحد‌های پرورش و عرضه مرغ گوشتی به سه واحد می‌رسد و امید داریم تا پایان سالجاری سه واحد دیگر به مراکز پرورش مرغ شهرستان افزوده خواهد شد.

برچسب ها: کلنگ زنی ، هفته دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار