۵۰ طرح هادی در ۱۳۶ هزار متر مربع و با ۹۵۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید.

یرای افتتاح ۵۰ طرح هادی در استان به صورت نمادین، طرح هادی روستای الولک در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و با ۳۱ میلیارد ریال اعتبار از سوی استاندار قزوین و جمعی از مسئولان استان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به مناسبت همین هفته همچنین ۷۷ هزارمین سند روستایی و شهری استان قزوین از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با همکاری و مشارکت اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اعطا شد که از این تعداد، ۱۰ هزار سند شهری و ۶۷ هزار سند نیز روستایی است.

این در حالی است که امسال هزار و ۶۰۰ سند روستایی و شهری در استان صادر شد که از این میان، ۳۰ سند مربوط به روستای الولک بود که به متقاضیان اعطا گردید.

در بخش طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی، امسال سه هزار و ۷۸ واحد مسکونی روستایی در استان قزوین به انجام رسید تا مجموع واحد‌های مسکونی بهسازی شده روستایی به ۶۷ هزار و ۵۰۰ واحد برسد.

برای بهسازی واحد‌های مسکونی روستایی امسال ۱۳ هزار و ۳۱۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

سه هزار و ۷۸ واحد طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی استان قزوین شامل ۲۵۴ واحد در شهرستان‌های آبیک، ۱۴۰ واحد آوج، ۳۰۹ واحد البرز، ۹۷۸ واحد بویین زهرا، ۴۳۱ واحد تاکستان و ۹۷۴ واحد مربوط به شهرستان قزوین بود.

برچسب ها: هفته دولت ، طرح هادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار