قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: مسئله پارکینگ، تردد زائران و اقامت آن‌ها وجود دارد که نیازمند عزم ملی است. دهه پایانی صفر یک روداد ملی است، نه رویداد شهری؛ بنابراین نیاز به کمک ملی دارد.


مصطفی فیضی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: آنچه در زمینه زحمات و فعالیت‌های بخش‌های مختلف اجرایی استان به آستان قدس برمی‌گردد، انجام خدمت در زمینه تشرف به حرم مطهر است.

او افزود: تولیت در این سال‌ها مسئولیت ما را گسترده‌تر کردند. بنیاد کرامت رضوی آستان قدس خدمات اجتماعی را در حد توان از ورودی مرز‌ها آغاز کرده؛ زیرا اربعین را قبل از دهه پایانی صفر داریم و در ایام پایانی صفر نیز ادامه خواهیم داد. فعالیت‌های اجتماعی داخل شهر را نیز در نظر داریم.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس توان خود را مصروف خواهد کرد. در نهایت فعالیت‌های ما به حرم و اطراف حرم ختم می‌شود و در راس آن هم خدمات ویژه‌ای را داریم که وظیفه ما است تا به زائر بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) ارائه دهیم.

فیضی در خصوص آمار و ارقام مربوط به تردد و تشرف بیان کرد: آمار آستان قدس برمبنای تشرف به حرم محاسبه می‌شود. در دهه پایانی صفر به سمت پایان ماه که پیش می‌رویم حداقل ۳۰ میلیون تشرف به حرم داریم. وظیفه ما انجام خدمات در صحن‌های مطهر و بخش‌های مختلف است.

او تصریح کرد: با وجود همه تلاش‌ها، زحمات و خدماتی که وجود دارد و همه دستگاه‌ها به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند، همچنان مساله پارکینگ، تردد زائران و اقامت آنها وجود دارد که نیازمند عزم ملی است. دهه پایانی صفر یک روداد ملی است، نه رویداد شهری؛ بنابراین نیاز به کمک ملی دارد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: این نگاه ملی کمک می‌کند خدمات را افزایش دهیم. مسئولان همه توان خود را گذاشتند و بیش از آنچه در اختیار و توان دارند به خاطر عشق و علاقه به حضرت رضا (ع) انجام می‌دهند، اما نیازمند کمک شما به عنوان یک حرکت ملی هستیم.

برچسب ها: مشهد ، زائران حرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار