عملیات اجرایی پروژه احداث یک باب مدرسه 12 کلاسه در ناحیه یک مشهد آغاز شد.

مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث یک باب مدرسه 12 کلاسه در ناحیه یک مشهد در قالب تفاهم نامه سه جانبه سازمان ملی مهاجرت، وزارت آموزش و پرورش و کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان با اعتباری معادل 17 میلیارد تومان برگزار شد.

این مراسم صبح امروز پنج شنبه مورخ هشتم شهریور ماه 1403 با حضور حسین شرافتی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی و جمعی از مسئولین و نمایندگان مقامات استانی  برگزار شد. 

حسین شرافتی در این مراسم با اشاره به برخی پروژه های اجرا شده در سال جاری با حمایت سازمان های بین المللی بیان داشت : موضوع آموزش یکی از اولویت های اصلی در تعریف پروژه های مشترک با سازمان های بین المللی است.

وی در ادامه افزود: در سال جاری 18 درصد اعتبارات جذب شده از طریق شرکای بین المللی در حوزه آموزش بوده است و با پیگیری های انجام شده علی رغم کاهش اعتبارات سازمان های بین المللی در سال جاری اعتبار پروژه های آموزش در استان با مشارکت سازمان های بین المللی 6 درصد رشد داشته است. 

زیرساخت های آموزشی و بهداشتی استان بدلیل حجم بالای مهاجرین و پناهندگان نیاز به حمایت دارد و لازم است این موضوع در دستور کار جدی تر سازمان های بین المللی قرار گیرید.

لازم است اجرای پروژه های مشترک با شرکای بین المللی نیز با شفافیت ، دقت و سرعت بیشتری دنبال گردد زیرا اجرای موفق پروژه های تعریف شده میتواند بستر مناسبی برای جذب اعتبارات بیشتر فراهم نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار