به مناسبت گرامیداشت هفته دولت کارکنان آذربایجان غربی با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان کردند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در مراسم در آیین گرامیداشت شهدای هفته دولت در گلزار شهدای باغ رضوان ارومیه به مقام و جایگاه شهید و شهادت درقرآن کریم اشاره کرد و افزود: در قرآن کریم بار‌ها در آیات مختلف به شان و مقام شهدا اشاره و برگرامیداشت یاد و خاطره آنها تاکید شده است.

حجت السلام ناصر آقایی افزود: شهیدان رجایی و باهنر اسوه‌های اخلاق و مدیریت هستند و بیان ابعاد مختلف زندگی این بزرگان برای جامعه و نسل امروز لازم و واجب است.

 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی دراین مراسم به ویژگی‌های شخصیتی و مدیریتی شهید رجایی اشاره کرد و گفت: منش مدیریتی این بزرگوار و مردمی بودنش باعث شد تا او در ذهن و فکر مردم جاودانه بماند.

رضا ابراهیمی هفته دولت را فرصتی مناسب برای گرامیداشت و بازخوانی ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر دانست و افزود: بیان این خصوصیات ضرورتی است که باید به آن عمل شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: در هفته دولت سال جاری یک هزار و یک پروژه عمرانی افتتاح و کلنگ زنی شده که بهره برداری از ۸۵ کلاس درس، راه اندازی هفت مرکز جامع سلامت و ۱۶ مرکز اورژانس از جمله این پروژه‌ها هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.