لیگ برتر فوتبال با انجام ۴ دیدار امشب وارد هفته سوم می‌شود و تیم‌های همنام استقلال تهران و اهواز به مصاف هم می‌روند.

مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتبال با انجام ۴ دیدار امشب (روز پنج شنبه) در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود و مابقی بازی‌ها هم روز جمعه برگزار خواهد شد. در حساس‌ترین بازی‌ها، تیم‌های همنام استقلال تهران و خوزستان به مصاف یکدیگر می‌روند و تیم تراکتور هم میهمان تیم فوتبال هوادار است.

هوادار - تراکتور/ پنج شنبه ساعت ۱۹:۱۵

تیم فوتبال هوادار هفته گذشته برابر تیم ذوب آهن در ورزشگاه خالی از تماشاگر امام رضا (ع) به تساوی بدون گل دست یافت و با یک امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفته است.

شاگردان مهدی رحمتی در ۲ بازی اخیر خود پیروز نشدند به همین خاطر آنها می‌خواهند ۳ امتیاز بازی خانگی را کسب کنند تا علاوه بر اینکه اولین برد خود را در لیگ برتر به دست می‌آورند طلسم تبردن تراکتور در ۲ فصل اخیر را بشکنند.

در آن طرف، تیم فوتبال تراکتور هفته گذشته برابر تیم پرسپولیس موقعیت گلزنی زیادی داشت، اما با درخشش گندوز دروازه بان الجزایری پرسپولیس نتوانست به برتری برسد و مقابل سرخپوشان پایتخت متوقف شد.

تیم پرمهره تراکتور می‌خواهد ۳ امتیاز بازی خارج از خانه برابر تیم هوادار را کسب کند تا همچنان در بین مدعیان قهرمانی بماند و با برد به تعطیلات فیفا دی برود.

این بازی قبل از اینکه سوت آغاز بازی را بزنند حاشیه‌هایی داشته است. تیم تراکتور می‌خواهد از لباس قرمز در این بازی استفاده کند، اما با توجه به اینکه لباس هوادار، بنفش است به خاطر همین در زیر نور، رنگ لباس  سرخپوشان تبریزی نزدیک به بنفش می‌شود. مهدی رحمتی گفته که نباید تراکتوری‌ها ما را تحت فشار قرار بدهند که رنگ پیراهنمان را عوض کنیم و ما با همان لباس بنفش به زمین مسابقه می‌رویم. البته مظفری زاده سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور بیان کرده که اطلاعات غلطی به رحمتی دادند و ۳ کیت را در اختیار داریم و تابع قانون هستیم.

آمار تقابل‌های ۲ تیم هم به نفع تیم تراکتور است. سرخپوشان تبریزی از ۶ بازی مقابل تیم هوادار در ۴ دیدار برنده بوده که ۳ پیروزی اش در ۳ تقابل اخیربوده است. فقط یک بازی را هوادار برنده شده است که به اولین بازی ۲ تیم برمی گردد.

مس رفسنجان - آلومینیوم اراک/ پنج شنبه ساعت ۱۹:۱۵

تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و آلومینیوم اراک در حالی امشب به مصاف یکدیگر می‌روند که در ۲ بازی قبلی خود پیروز نشدند و هر ۲ تیم نیاز به بردن این بازی دارند تا اولین پیروزی خود را کسب کنند.

تیم مس رفسنجان هفته گذشته به تساوی بدون گل برابر تیم فولاد در اهواز دست یافت  و با یک  امتیاز در قعر جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

شاگردان محرم نویدکیا می‌خواهند ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم آلومینیوم اراک را کسب کنند تا اولین برد خود را به دست آورند و از قعر جدول هم جدا شوند.

البته نویدکیا از شرایط تیمش راضی نیست و از قول‌هایی که مدیران باشگاه مس رفسنجان دادند، اما به قول‌ها عمل نکردند ناراحت است. این احتمال وجود دارد که نویدکیا استعفا بدهد و از این تیم کرمانی جدا شود.

در آن طرف، تیم آلومینیوم اراک هفته گذشته در دقیقه ۹۴ بازی، برد را با تساوی برابر تیم نساجی عوض کرد و با ۲ امتیاز در رتبه نهم جدول رده بندی قرار دارد.

شاگردان مجتبی حسینی می‌خواهند با بردن مس رفسنجان اولین پبروزی خود را در لیگ برتر کسب کنند و علاوه بر این، طلسم نبردن مس رفسنجان در لیگ برتر را بشکنند.

جدال مجتبی حسینی و محرم نویدکیا مربیان جوان و بادانش فوتبال در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.

خیبر خرم آباد - ذوب آهن/ پنج شنبه ساعت ۱۹:۳۰

تیم فوتبال خیبر خرم آباد هفته گذشته در دقایق پایانی گل دوم را از تیم سپاهان دریافت و نتیجه تساوی را با شکست عوض کرد  و  با ۳ امتیاز در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار گرفت.

شاگردان رضا مهاجری می‌خواهند با حمایت هواداران خود  ۳ امتیاز بازی خانگی را برابر تیم ذوب آهن کسب کنند تا دل طرفداران خود را شاد کنند و با برد راهی تعطیلات فیفا دی شوند.

در آن طرف، تیم ذوب آهن هم تاکنون ۲ تساوی در لیگ برتر فوتبال کسب کرده و بردی نداشته است. این تیم اصفهانی با ۲ امتیاز در رتبه دهم جدول رده بندی قرار دارد.

شاگردان محمد ربیعی به برد بازی امشب برابر تیم خیبر نیاز دارند تا اولین پیروزی خود را در لیگ برتر به دست آورند، اما این تیم کار سختی جلوی هواداران لرستانی پیش رو دارند.

این بازی اولین تقابل ۲ تیم در تاریخ لیگ برتر فوتبال است. باید دید کدامیک از این ۲ تیم می‌تواند در اولین تقابل برنده بازی شود و دل هواداران خود را شاد کند.

استقلال خوزستان - استقلال تهران/ پنج شنبه ساعت ۲۰:۳۰

تیم‌های همنام استقلال خوزستان و تهران امشب در حالی در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم می‌روند که مدیران باشگاه فولاد در ابتدا با برگزاری بازی در ورزشگاهشان مخالف بودند که  فولادی‌ها با وساطت مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال  موافقت کردند که این بازی در فولاد شهر برگزار شود.

تیم استقلال خوزستان هفته گذشته برابر تیم گل گهر سیرجان شکست خورد و با یک امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

شاگردان بوژوویچ سرمربی کروات استقلال خوزستان می‌خواهند با حمایت هواداران خونگرم خود ۳ امتیاز بازی خانگی را از تیم همنام تهرانی خود بگیرند و اولین برد خود را در لیگ برتر  فوتبال جشن بگیرند.

مدیران باشگاه  استقلال خوزستان چند روز پیش سجاد شهباززاده را به خدمت گرفته است، تا مشکل گلزنی تیم خود را برطرف کنند.

در آن طرف، تیم استقلال هفته گذشته توانست با ۲ پنالتی رامین رضاییان شکست را با تساوی عوض کند و با یک برد و یک تساوی و کسب ۴ امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد.

آبی پوشان پایتخت می‌خواهند از سد تیم همنام اهوازی خود عبور کنند تا  دل هواداران خود را شاد کنند و با برد به تعطیلات لیگ برتر فوتبال بروند.

در ابتدا گفته شد که باشگاه استقلال با فسخ قرارداد مهرداد محمدی قرارداد بلانکو را در سازمان لیگ ثبت کرده است و از مهاجم خارجی خود می‌تواند در بازی امشب استفاده کند، اما کمیته انضباطی اعلام کرد که استقلالی‌ها اجازه استفاده از بلانکو را ندارند و این بازیکن همچنان نمی‌تواند برای آبی پوشان پایتخت بازی کند.

علاوه بر این، با توجه به اینکه ورزشگاه  شهدای اهواز شرایط استفاده از VAR را ندارد به خاطر همین بازی امشب این ۲ تیم بدون کمک داور ویدیویی برگزار می‌شود.

۲ تیم تاکنون ۱۴ مرتبه به مصاف یکدیگر رفته اند که ۶ برد سهم آبی پوشان تهرانی و ۳ مرتبه هم سهم آبی‌های اهوازی و ۵ بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار