مدیر کل امور اقتصاد و دارایی کردستان جمع کل اعتبارات مصوب سال گذشته استان را ۱۷ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: از این میزان ۱۵ هزار و ۶۷۴ میلیارد تومان، معادل ۹۰ درصد آن تخصیص یافت.

 محمد مشیرپناهی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک هفته دولت اظهار کرد: شاخص‌ترین وظیفه این اداره کل اقدامات نظارتی و اعمال نظارت مالی است.

وی با بیان اینکه تمام اعتبارات دستگاه‌های اجرایی که از منابع ملی استفاده می‌کنند در این اداره بررسی می. شود، ادامه داد: تمرکز بر تمام دریافتی‌ها و پرداختی‌های استان در خزانه است و مصرف صحیح منابع آن از دیگر وظایف خطیر همکاران در مجموعه امور اقتصادی و دارایی استان است.

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی کردستان با اشاره به راه‌اندازی سیستم پرداخت اعتباری جهت صفر شدن رسوب نقدینگی و مدیریت آن، اضافه کرد: کل پرداخت‌های دولت به صورت اعتباری تعریف می‌شود و در زمان پرداخت با صدور حواله به حساب ذی نفع واریز می‌شود.

مشیرپناهی جمع کل اعتبارات مصوب سال گذشته استان را ۱۷ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: از این میزان ۱۵ هزار و ۶۷۴ میلیارد تومان معادل ۹۰ درصد آن تخصیص یافت، ضمن اینکه بیش از ۹۹ درصد از میزان اعتبارات تخصیص یافته، جذب و دریافت شد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه اعتبارات هزینه‌ای نیز امسال هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار استان بوده که حدود ۴۰ درصد نسبت به عملکرد مصوب افزایش داشته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کردستان یادآور شد: عملکرد منابع و مصارف استان تاکنون ۱۸ درصد بوده که امسال ۱۰ هزار و ۷۸۴ میلیارد تومان تا پایان مرداد عملکرد استان بوده است.

مشیر پناهی در بخش دیگری از سخنان خود از شناسایی ۱۸۷ ملک مازاد دستگاه‌های دولتی استان طی چهار سال گذشته خبر داد و گفت: از مجموع املاک مازاد دولتی شناسایی شده ۱۶ فقره توسط کارشناسان رسمی قیمت گذاری شده است.

وی افزود: ۵۳ فقره نیز در قالب تبصره‌های قانون بودجه سالیانه، به ارزش هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال و در قالب مولدسازی هم چهار فقره به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال در استان به فروش رفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.