مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان گفت: بیش از ۸۰ درصد درخواست‌های مردمی در مرکز سامَد به نتیجه رسیده است.

 حجت الاسلام اعتمادی مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان افزود: از ابتدای سال تا کنون ۱۹ هزار و ۱۸۴ تماس مردمی در سامانه سامد هرمزگان ثبت شده است.

وی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظفند در مدت ۱۵ روز به درخواست‌های مردمی پاسخ دهند.

مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان افزود: در صورت پاسخ ندادن مدیران دستگاه‌های اجرایی استانی، از وزارت خانه مربوطه پیگیری می‌شود.

حجت الاسلام اعتمادی گفت: حضور در مرکز سامد به مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران شهرستان‌ها، بر اساس برنامه زمانبندی اعلام می‌شود.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌توانند ماهانه دو تا ۴ نوبت در مرکز سامد حضور یابند.

مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان گفت: شماره ۱۱۱ برای ثبت درخواست‌ها و مشکلات مردم در سراسر استان در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام اعتمادی افزود: پس از تماس، کدرهگیری به فرد ارسال، و نتیجه هم با پیامک اعلام می‌شود.

سامد، سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار