سرهنگ رضوی به عنوان فرمانده جدید نیروی مقاومت بسیج سپاه ارومیه معرفی شد.

در مراسمی با حضورجمعی از مسئولان استان ضمن قدردانی از خدمات سرهنگ عیوضلو فرمانده سابق نیروی مقاومت بسیج سپاه ارومیه حکم فرماندهی جدید نیروی مقاومت بسیج سپاه ارومیه به سرهنگ رضوی اهدا و سرهنگ قهرمان عیوضلو به عنوان فرمانده بسیج اقشار سپاه شهدای استان منصوب شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در این محفل گفت: تمام مسئولیت‌ها امانت و عاریتی است و آنچه که خواهد ماند و در روز قیامت در محضر الهی جلوه خواهد کرد عمل صالح انسان و خدمت به خلق خداست و خوشا به حال آنان که از این امانت صیانت کردند و ایمان خودرا ارتقا دادند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی تصریح کرد: مسیر خدمت همچنان با الطاف الهی برقرار است و در هر شرایط و منصبی باشیم نباید یاد خدا را فراموش کنیم.

فرمانده سپاه شهدای استان نیز با قدردانی از عملکرد قابل قبول فرمانده پیشین نیروی مقاومت بسیج سپاه ارومیه اظهار کرد: ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه از بابت کیفیت کاری و عملکرد در کشور جزو رتبه‌های برتر است و از فرمانده جدید نیز خواستاریم مردم یاری در تمام حوزه‌ها و محرومیت زدایی و انجام ماموریت‌های محوله و سازماندهی بسیج بر اساس سند اعتدال را به نحو احسن انجام دهد.

سردار محمدحسین رجبی افزود: بسیج ساختار منسجم و قدرتمند مردمی دارد و با سازمان دهی و مدیریت درست می‌توان از این ظرفیت بزرگ استفاده کرد. 

غلامحسین عماری فرماندار ارومیه در این مراسم ضمن قدردانی از استقبال مردم ارومیه از زائران اربعین حسینی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران جنگ تحمیلی و سازندگی با همت بالا؛ خدمت و وفاداری به نظام و مردمی بودن و تلاش در مسیر محرومیت زدایی را تحقق بخشید.

سرهنگ قهرمان عیوضلو فرمانده سابق نیروی مقاومت بسیج سپاه ارومیه گزارش کاری از عملکرد ۵ ساله بسیج که با هدف خدمت به مردم و در کنار مردم بودن و همدلی و هم زبانی و تلاش مستمر این نیروی انقلابی و انعکاس جلوه‌های وحدت بود ارائه داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.