مهاجرت معکوس در گرو توسعه مناطق محروم

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: توسعه مناطق محروم آذربایجان‌غربی عامل مهم تسریع در مهاجرت معکوس است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی روز چهارشنبه در محفل انس و الفت وابستگان سپاه تکاب گفت: مسوولان استان در کنار بسیج و سپاه لازم است با توجه ویژه به مناطق محروم توسعه این مناطق را تسریع کنند و ضمن جلوگیری از مهاجرت سرمایه‌های اجتماعی و شهروندان، زمینه مهاجرت معکوس را نیز فراهم کنند.

 سردار محمدحسین رجبی  با گرامیداشت یاد ۴۵۳ شهید این شهرستان افزود: توجه لازم به توسعه این منطقه صورت نگرفته و همه مسوولان باید در کنار سپاه و بسیج به این منطقه توجه کنند، چون اگر توجه نشود خسارت‌های زیادی وارد شده و منجر به مهاجرت جمعیت می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم سرمایه‌های این منطقه هستند، اظهار کرد: هیچ شهرستانی در آذربایجان غربی شبیه تکاب نیست چرا که رزمندگان و سپاهیان این شهرستان در سه جبهه نبرد داشتند و مجاهدت کرده و بسیار سربلند هستند.

فرمانده سپاه شهدا با گرامیداشت یاد شهید یاری اضافه کرد: این شهید اهل تکاب بود، ولی در منطقه کردستان شهید شد، جبهه دیگر مجاهدت سپاهیان این منطقه خود این استان بوده است و حتی افرادی داریم که علاوه براین دو جبهه در جبهه نبرد با رژیم بعث عراق نیز حضور داشتند و این ویژگی مهمی است.

غزه نمود عینی و میدانی بیانیه گام دوم انقلاب است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی همچنین نمود عینی و میدانی در بیانیه گام دوم انقلاب را میدان غزه عنوان کرد و ادامه داد: یکی از موارد و اساسی‌ترین روح حاکم در بیانیه گام دوم حالت تهاجم در جبهه مقاومت و بسیج است که در امت اسلامی این حالت تهاجم را می‌شود دید.

سردار رجبی بیان کرد: قدرت بازدارندگی و قدرت تهاجمی روندی است که حاج قاسم سلیمانی به دنبال آن بودند و هم اکنون شاهد باروری این اقدامات ارزنده توسط رزمندگان فلسطین هستیم.

وی با اشاره به اینکه در جنگ فلسطین دیگر حرف تیرو کمان و چوب و سنگ نیست و با پهپاد و راکت و سلاح‌های سازمانی با دشمن مبارزه می‌کنند، اظهار کرد: نیروی ایمان و حالت تهاجمی به مبارزان جبهه اسلامی قدرت می‌دهد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: امت اسلامی بین یک جبهه گسترده حق و باطل ایستاده است و مردم فلسطین امروز مورد تهاجم ایادی استکبار با حمایت امریکا و دیگران مورد نسل کشی و تجاوز آشکار با جنایت‌های فراوان می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.