مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: احداث واحد‌های آموزشی جدید با زون بندی و نیازسنجی منطقه‌ای انجام می‌شود.

بهزاد محمدی خلفلو گفت: هرچند در برخی از مدارس فضا‌های آموزشی بیشتر از ظرفیت دانش آموزی آن منطقه احداث شده، اما در حوزه خیرین تغییر کاربری‌ها را شاهد نیستیم.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل افزود: در حال حاضر براساس زون بندی و نیازسنجی منطقه‌ای احداث مدارس در مناطق پرتراکم دانش آموزی انجام می‌شود تا این فضا‌ها بلاتکلیف به حال خود رها نشود.
به گفته او، ما علاوه بر اردبیل در چهار شهر دیگر کمبود سرانه فضای آموزشی داریم که در شهر اردبیل این سرانه کمتر از ۲.۲ مترمربع است در حالی که میانگین سرانه فضای آموزشی کشور ۶ مترمربع است.
محمدی خلفلو گفت: در شهرک‌های جدید با همکاری راه و شهرسازی زمین برای احداث مدارس پیش بینی شده و ما ساخت پروژه‌ها را شروع کردیم.
او در مورد تهاتر و مولدسازی نیز افزود: با جابجایی مدرسه ام البنین در اردبیل به ظرفیت ۱۴ کلاس قرار شده شهرداری ۲۰ مدرسه را در قالب ۲۳۴ کلاس درس احداث و تحویل دهد.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل بیان کرد: در بحث مولدسازی نیز ساخت و توسعه فضا‌های آموزشی انجام می‌شود که در مجموع از کمبود ۲ هزار کلاس درس ساخت ۲۵۰ کلاس درس در استان شروع شده است.
محمدی خلفلو گفت: همه این احداثی‌ها در مدت زمان سه سال انجام می‌شود و با تحویل زمین ساخت ۶۰ کلاس درس به همت خیرین در این استان شروع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.