معاون اجتماعی وپیشگیری ازوقوع جرم دادگستری کل استان کرمان بر آموزش جامع الزامات قانونی سالن‌های زیبایی زنانه تاکید کرد.

سید مهدی قویدل امروز در حاشیه نشست آموزشی با صنف آرایشگران زنانه با اشاره به تکالیف اجتماعی در این صنف، گفت: قانون منع مداخلات پزشکی، قانون جرائم رایانه ای، قانون مجازات اسلامی و فعالیت در فضای مجازی و مسائل امنیتی، مدیریت حقوقی در سالن‌های آرایشی زنانه ، قرارداد‌های نیرو‌های بکارگیری شده، قانون تعزیرات از مهمترین سرفصل‌های این دوره آموزشی دو روزه است.

وی افزود:این دوره در راستای پیشگیری از وقوع جرم و نظارت قضایی در جهت ارتقای آگاهی‌های عمومی و ترویج فرهنگ قانون مداری وظایف و اختیاراتی توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم پیگیری و اجرا می‌شود.

 معاون قضایی دادگستری استان بیان کرد: در برهه‌ای از زمان هستیم که تغییر سبک زندگی با الگو گیری از فرهنگ‌های بیگانه انجام می شود .

وی افزود: برابر قانون اساسی همه اقشار حقوق و تکالیفی دارند که‌ای حقوق و تکالیف باید تبیین شده و آموزش داده شوندو مهم‌ترین قانون که صنف آرایشگران زنانه باید آن را مهم دانسته و اشرافیت نسبی نسبت به آن داشته باشند در ابتدا قانون نظام صنفی است.

قویدل تاکید کرد: آشنایی به مقاصد ضد امنیتی برخی معاندان و دشمنان یکی از مباحث مهم مطروحه در این دوره آموزشی است.

وی گفت: براساس اصل پیشگیری‌های فرهنگی اجتماعی و همچنین نظارت و مطالبه گری دستگاه قضایی بر عملکرد تمام دستگاه‌ها نظارت دارد؛ بازدید‌های میدانی در راس امور بوده و از جهت تبیین باید‌ها و نباید‌های اجتماعی و قانونی این امور اثربخش خواهد بود. 

 این دوره آموزشی با حضور ۲۱۰ نفر از آرایشگران زنانه کرمان به مدت دو روز در سالن حافظ دانشگاه آزاد اسلامی کرمان در تاریخ هفتم و هشتم شهریورماه با مشارکت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار