مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت:بیش از ۷۳ هزار زائر توسط ۲ هزار و ۴۶۶ دستگاه از ناوگان حمل و نقل جاده‌ای به استان بازگشتند.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت:تا روز گذشته تعداد زائر اعزامی از آغاز طرح اربعین (۱۶ اَمرداد) توسط ناوگان مسافربری استان به مرز‌های چهارگانه به عدد ۹۵ هزار و ۸۲ نفر رسیده بود و در این بازه زمانی ۷۳ هزار و ۷۳ زائر نیز به استان بازگشتند.

فرزاد دادخواه افزود: در این فرایند سه هزار و ۷۴۷ دستگاه اتوبوس در مسیر رفت و۲ هزار و ۴۶۶ دستگاه در مسیر بازگشت به زائران اربعین استان خدمت‌رسانی کردند.

وی گفت: روز گذشته ۳۱۹ دستگاه اتوبوس از اصفهان به سمت مرز‌های هدف برای بازگشت زائران اعزام شدند و حدود هشت هزار و ۳۷۵ زائر از مرز‌ها به استان بازگشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: یک هزار و ۱۷ زائر نیز روز گذشته از اصفهان به سمت مرز‌ها برای عزیمت به کربلا سفر کردند.

وی با اشاره به آغاز طرح اربعین از (۱۶ امرداد) گفت: در مجموع ۶۸۴ هزار و ۸۶۱ نفر از زائرین کل کشور توسط ۳۰ هزار و ۴۱۵ دستگاه حمل و نقل عمومی به سمت مرز‌های طرح اربعین جابه‌جا شدند و ۵۰۲ هزار و ۳۳ زائر نیز توسط ۱۸ هزار و ۲۸۴ دستگاه ناوگان مسافری از مرز‌های هدف به مقصد بازگشتند.

دادخواه  ادامه داد: اصفهان در مقایسه با سایر استان‌ها حدود ۱۴ درصد از میزان خدمت‌رسانی حمل و نقل جاده‌ای زائران اربعین را بر عهده داشته است.

وی گفت: اضافه کرد: ناوگان حمل و نقل جاده‌ای اصفهان در طول اجرای طرح اربعین، علاوه بر انتقال زائران اصفهان، به زائران اربعین کشور‌های پاکستان و افغانستان نیز خدمت‌رسانی می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.