مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری از اجرا شدن ۷۱ طرح نوسازی در مدارس این استان خبر داد.

ایرج کریمی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: ۷۱ طرح آموزشی، ورزشی و استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس در استان بهره‌برداری شد.

وی افزود: از این تعداد ۲۷ طرح آموزشی و ورزشی با زیربنای ۱۰ هزار مترمربع، شامل ۲۳ مدرسه و ۷۰ کلاس درس است که همزمان با هفته دولت تا مهرماه امسال در مناطق مختلف استان تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

کریمی با اشاره به بهره‌برداری چهار سالن ورزشی با زیربنای چهار هزار مترمربع اضافه کرد: عملیات ساخت ۱۱ طرح جدید در استان آغاز شد.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: همزمان با هفته دولت ۴۴ طرح در قالب استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس و انجام تعمیرات اساسی فضا‌های آموزشی و کمک آموزشی با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

کریمی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۰۵ طرح آموزشی و ورزشی در قالب ۲۵۵ کلاس درس با زیربنای ۴۸ هزار مترمربع در دست اجراست، افزود: برای نخستین بار در سال گذشته ۱۴۰ میلیارد ریال تجهیزات کارگاهی آموزشی برای رشته‌های عمرانی، چوب و نجاری هزینه شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل مسئولیت اجتماعی شرکت نفت، در مصوبات سفر رئیس‌جمهور شهید برای اجرای طرح‌های نیمه‌تمام در نظر گرفته شد.

وی اظهار کرد: همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی ۱۱ طرح آموزشی و ورزشی آغاز شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار