مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: در آستانه شروع سال تحصیلی جدید ۷۰۴ کلاس درس به منطور افزایش سرانه فضای آموزشی در استان آماده بهره برداری است.

میثم لک زایی در جلسه شورای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: در جای جای این استان مدرسه سازی به جریانی تبدیل شده و نهضت بزرگ ساخت و ساز با قوت در حال انجام است.
وی افزود: پنج هزار و ۹۰ کلاس درس درسه سال اخیر در این استان ساخته و با هدف بهره‌مندی دانش آموزان از فضای آموزشی استاندارد در اختیار ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق قرار گرفته است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: همچنین به همت و اراده و نگاه بلند خیرین نیک اندیش خوشبختانه هر سال شاهد افزایش ۱۰۰ آورده مجموعه‌های خیریه در استان هستیم که در کنار اعتبارات دولتی کمک شایانی در راستای تامین فضای آموزشی استاندارد برای فرزندان این سامان کرده است.
وی ادامه داد: این استان در سال‌های اخیر رتبه نخست پروژه‌های تحویلی، مردمی‌سازی و مشارکت خیرین را کسب کرده که امیدواریم در سال ۱۴۰۳ نیز بین استان‌های کشور این جایگاه حفظ شود.
لک زایی بیان کرد: با تمام تلاش به دنبال تغییر وضعیت موجود به وضعیت مطلوب هستیم و با اراده فراگیر و گسترده‌ای که از سوی مسئولان و مردم و همه خیرخواهان وجود داشته، سرانه فضای آموزشی استان از ۳/۳ به ۳.۸ ارتقا یافته است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: همچنین به همت خیران و کمک‌های مردمی حدود ۶۰۰ فضای آموزشی در سال ۱۴۰۲ تعمیر و مرمت شد و امسال نیز پیش‌بینی می‌شود ۵۵۰ مدرسه دیگر در این طرح قرار گیرند.
وی خاطر نشان کرد: از مهر ۱۴۰۲ تا مهر ۱۴۰۳ هزار و ۴۶۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان شده و ۴۴ هزار نفر دانش آموز از نعمت فضای آموزشی استاندارد بهره‌مند شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار