رئیس اداره راه و شهرسازی گنبد کاووس از تعریض و بهسازی محور گنبد به آق قلا در هفته دولت امسال خبر داد.

قاسم شادکام گفت: در هفته دولت امسال ۱۳ طرح عمرانی در شهرستان، اعم از طرح های حوزه مسکن و راه‌سازی افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

وی افزود: تعریض و بهسازی باند شمالی محور گنبد به آق قلا و بالعکس از کیلومتر ۱۵ تا ۲۵ از پروژه‌های قابل کلنگ زنی این شهرستان در هفته دولت است.

شادکام ادامه داد: اعتبار مورد نیاز برای این پروژه‌ها مجموعاً ۳۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی گنبد کاووس گفت: همچنین در این ایام، ۵۲۱ واحد نهضت ملی مسکن در قالب خودمالک افتتاح و به متقاضیان تحویل می‌ شود.

وی افزود: تامین خدمات روبنایی طرح های مسکن شهرستان گنبد از دیگر اقدامات اداره کل راه و شهرسازی در هفته دولت است.

شادکام همچنین گفت: آغاز عملیات اجرایی مسجد سایت پیرحاجی و سایت کاج گنبد و همچنین واگذاری زمین برای احداث کلانتری در سایت مسکن مهر تقی آباد و کاج گنبد از دیگر طرح های عمرانی گنبد کاووس در هفته دولت ۱۴۰۳ است.

رئیس اداره راه و شهرسازی گنبد کاووس افزود: عملیات اجرایی احداث مدرسه در سایت ۲۴ هکتاری گنبد کاووس، احداث مدرسه در سایت‌های نهضت ملی مسکن اینچه برون، مسکن مهر پیرحاجی و مسکن مهر کاج از محل اعتبارات سازمان ملی زمین و مسکن در این ایام آغاز خواهد شد.

وی گفت: همچنین آماده سازی سایت نهضت ملی مسکن گنبد با اعتبار موردنیاز ۳۰ میلیارد تومان از دیگر طرح های شهرستان است که در هفته دولت کلنگ زنی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.